Як написати сценарій рекламного відеоролика?

153 total views, 3 views today

Взаєморозуміння між замовником і виконавцем залежить від правильності написання сценарію, його зрозумілості для продакшена.

Найпершою грубою помилкою вважається сценарій, написаний у вигляді суцільного тексту або представлений в табличному форматі, який не буде зрозумілий ні професійному режисеру, ні оператору – постановнику.

Наступна груба помилка – незрозумілі описи, які не мають сенсу. Наявність мовних зворотів (дієприкметників, дієприслівників), прикметників, прийнятно для художніх літературних текстів, але ніяк не для сценарію, адже їх не представляється можливим відзняти.

Правильний сценарій, написання якого можна замовити в нашій компанії DME Production, буде написаний грамотними сценаристами, з дотриманням всіх правил і вимог.

Він має на увазі:

  • написання тексту сценарію на аркуші формату А4 (допустимо використовувати шрифт 12 – го розміру – Courier New или Courier Prime);
  • привласнення сцені особистого порядкового номера;
  • позначення типу місця (інтер’єру / екстер’єру);
  • найменування місця, з обов’язковим позначенням часу доби;
  • розташування короткого опису дії під відкриттям сцени;
  • виділення великими літерами імен виконавців, розташування їх прямої мови в центрі.

Ці та інші нюанси дозволять з максимальною точністю втілити ідею сценариста в текстовий формат, яка буде реалізована на знімальному майданчику, а також при монтажі, озвучці, в якісний ролик.

Поставь 5 звезд 🙂

copyright © 2019 all rights reserved